Meest gestelde vragen2016-11-23T15:24:40+00:00
Wat is de status van mijn bestelling?2015-04-03T17:26:48+00:00

Vul je bestelnummer hieronder in en klik op de "Volgen" knop om je bestelling te volgen. Deze kun je terug vinden op je ontvangstbewijs en in de bevestigings-e-mail die wij je hebben toegestuurd.

Hoe kan ik betalen?2014-12-21T17:35:00+00:00

U kunt met iDEAL, internetbankieren via uw eigen bank betalen. Maar ook kunt u kiezen voor vooruitbetaling echter wordt het artikel pas verzonden indien de betaling bij ons binnen is. Betaling middels cadeaubonnen van kadobon-online is ook mogelijk.

Hoe betaal ik met kadobon-online ?2014-12-21T17:33:57+00:00

Onze webshop is aangesloten bij Kadobon-Online. Dit betekent dat je ook je cadeaubon van kadobon-online bij ons kunt inwisselen. Kadobon-Online is de grootste online cadeaubon van Nederland inwisselbaar bij meer dan 100 webshops. Middels iDEAL kun je eventueel bijbetalen en bij een kleinere bestelling dan de waarde van je cadeaubon blijft de restwaarde gewoon geldig op dezelfde cadeauboncode. Hoe wissel je je cadeaubon online in?

1. Kies een artikel naar keuze uit op onze webshop.
2. Ga naar de kassa en kies als betaalmethode ‘kadobon-online’.
3. Voer je 12-cijferige cadeauboncode in.
4. Je ontvangt een orderbevestiging en we sturen je het artikel toe.

Klik hier voor een meer uitgebreide uitleg.

Met welke bezorgdienst wordt mijn pakket verzonden?2014-12-21T17:31:19+00:00

Wij verzenden alles betrouwbaar via PostNL.

Waar vind ik de algemene voorwaarden?2014-12-21T17:27:45+00:00

De algemene voorwaarden vind u op deze pagina.

Kan ik het artikel retour sturen?2014-12-21T17:26:37+00:00

U heeft het recht om (een gedeelte van) de bestelling te herroepen tot 14 dagen na de dag van ontvangst van de producten. Wanneer u alle artikelen van een bestelling terug wilt sturen dan ontvangt u het volledige aankoopbedrag (artikelwaarde plus eventueel betaalde verzendkosten) retour. Wanneer u een gedeelte van uw bestelling terug wilt sturen dan ontvangt u wel het aankoopbedrag van de artikelen retour maar niet de eventueel betaalde verzendkosten.De verzendkosten van het terug te sturen artikel is altijd voor uw eigen rekening.

Ik heb een klacht hoe kan ik deze indienen?2014-12-21T17:25:32+00:00

Neem dan contact op met onze klantenservice. Ook voor al uw andere vragen.

Wat is de levertijd van een game?2018-05-16T16:37:28+00:00

Standaard besteld op werkdagen vóór 17.00 is de volgende dag in huis. Sommige games hebben een langere levertijd. In dat geval staat dat expliciet vermeld.

Wat zijn de verzendkosten?2016-09-19T17:49:14+00:00

De verzendkosten zijn €2,95 per bestelling.